Hi zusammen. Frisch installiertest System.
/archive scheint irgendwie ebenfalls Probleme mit Stylesheets zu haben.
/files bringt den von ganz oben @speedyhome angesprochenen Err_Invalid_response
Wenn ich jetzt meinen "Fix" anwenden möchte, (bzw. include auf mime.types geht auch), dann geht /archive wieder und /files knallt mit 500.
Wenn ich dann in die Logs schaue, sehe ich das:
"Exception":"OCP\Exceptions\AppConfigTypeConflictException","Message":"conflict with value type from database","Code":0,"Trace":[{"file":"/usr/share/grommunio-files/lib/private/AppConfig.php","line":413,"function":"getTypedValue","class":"OC\AppConfig","type":"->"},{"file":"/usr/share/grommunio-files/apps/theming/lib/ThemingDefaults.php","line":525,"function":"getValueBool","class":"OC\AppConfig","type":"->"},
Hi everyone. Freshly installed system.
/archive also seems to have problems with stylesheets.
/files returns the Err_Invalid_response mentioned by @speedyhome at the top.
When I try to apply my “fix” (or include on mime.types also works), /archive works again and /files returns a 500 error.
When I look in the logs, I see this:
"Exception":"OCP\Exceptions\AppConfigTypeConflictException","Message":"conflict with value type from database","Code":0,"Trace":[{"file":"/usr/share/grommunio-files/lib/private/AppConfig.php","line":413,"function":"getTypedValue","class":"OC\AppConfig","type":"->"},{"file":"/usr/share/grommunio-files/apps/theming/lib/ThemingDefaults.php","line":525,"function":"getValueBool","class":"OC\AppConfig","type":"->"},